zmień kontrast
powiększ czcionkę
pomniejsz czcionkę
uproszczona wersja
Kadencja 2024 - 2029
Kadencja 2018 - 2023
Rada Powiatu w Bełchatowie
XVIII Sesja w dniu 26 listopada 2025, godz. 10:00
w w Sali Herbowej Urzędu Miasta Bełchatowa, ul. Kościuszki 1
Posiedzenia
Interpelacje i zapytania
Głosowania
Rejestr uchwał
Transmisje z obrad
Rada Powiatu w Bełchatowie
Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji.
2.
Przyjęcie protokołu XVII sesji z dnia 29 października 2025 r.
protokół XVII.pdf (0,19MB)
3.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie uchwalenia Programu współpracy Powiatu Bełchatowskiego z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2026.
projekt uchwały (0,74MB)
4.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie przez Powiat Bełchatowski umowy o świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego z operatorem publicznego transportu zbiorowego na terenie powiatu bełchatowskiego.
projekt uchwały (0,14MB)
5.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie uchwalenia „Planu Zrównoważonego rozwoju publicznego transportu zbiorowego dla Powiatu Bełchatowskiego w perspektywie do 2035 r."
projekt uchwały (5,47MB)
6.
Rozpatrzenie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia zadań i przeznaczenia środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w zakresie rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych w powiecie bełchatowskim w 2025 roku.
projekt uchwały (0,18MB)
7.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Bełchatowskiego na lata 2025-2033.
projekt uchwały (0,87MB)
8.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany budżetu Powiatu na 2025 rok.
projekt uchwały (1,72MB)
9.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia dla Starosty Bełchatowskiego.
projekt uchwały (0,08MB)
10.
Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej Rady Powiatu w Bełchatowie z realizacji rocznego planu kontroli za III kwartał 2025 roku.
sprawozdanie (0,06MB)
11.
Informacje Starosty o pracy Zarządu w okresie międzysesyjnym.
sprawozdanie (1,08MB)
12.
Wnioski i oświadczenia radnych.
13.
Inne tematy.
14.
Zamknięcie obrad.